Translate

donderdag 3 mei 2018

Een grabbel en een babbel

Mijn Rosewood Cottage schiet nu echt lekker op, en dat komt goed uit, want in mijn hoofd zit alweer van alles te broeden. Vorig jaar niets nieuws gestart, was ook niet nodig want "het"was er nog niet helemaal, maar nu begint het toch wel weer erg te kriebelen.
De Grabbelmand is natuurlijk nog niet leeg, maar het jaar is ook nog lang niet om, en deze dame houdt wel van afwisseling.
En er is nog zoveel dat ik toch echt gemaakt wil hebben! Zo droom ik al jaren van een cheddar quilt, en op Pinterest heb ik een board helemaal vol. Hier een kleine bloemlezing:

Deze zou bij mij dan echt cheddar worden....





Oh, daar waag ik me nog niet aan, want oh, dat quiltwerk.....



Hier vind ik het hele sfeertje toch wel weer top....

Als ik ze zie wil ik wel direct beginnen! 
Toch blijf ik nog even braaf, en hou me aan het
oorspronkelijke plan.

Zwaai, Mar

Geen opmerkingen: