Translate

zondag 6 september 2015

Flieft.....

Eigenlijk is het helemaal niet goed als ik regelmatig even op het WWW vertoef, want af en toe ben ik op slag verliefd! Kijk nou eens naar deze: 



Hier nog even een detail van het middenstuk:


Daar kan je dan toch alleen maar heel stil en sprakeloos van worden!

en wat dacht je dan van deze:


en deze 



en zo kan ik gerust nog even door gaan!

Ik ben dus maar gauw begonnen met het doorquilten van het middenstuk van Getruds'Coverlet, met de machine weliswaar, zodat ik hopelijk snel richting afronding kan gaan zodat er weer ruimte komt voor een nieuwe liefde.
Plannen zat, maar deze die ik hier laat zien zijn van die lekkere quilts waar je jezelf zo heerlijk in kan verliezen. 
Getruds' Coverlet heeft me laten zien dat het heerlijk is om zonder patroon te werken, en gewoon af te wachten wat je handen je brengen!

Ook ben ik eindelijk eens begonnen met het borduren van randjes voor in mijn servieskast. Ik heb mijn oude garenleverancier terug gevonden op het www, dus ik kan weer even vooruit. 
Ik verheug me al op lange winteravonden, of herfstavonden met wind en striemende regen op de ruiten (en manlief die dan natuurlijk het rondje met de hond moet doen, want voor mij is het dan te koud en nat toch!! 
O, soms ben ik zo slecht! Ik at ook altijd mijn beschuitje in bed op zijn helft op, dus ik krijg al jaren geen beschuit meer op bed!! Zo jammer!

Tot de volgende keer, Mar


7 opmerkingen:

Heleni zei

Ooohhh nee Mar...ben jij zóóó slecht...?
Hahaha. Zal best meevallen toch!?
Waar ik voor val is die antieke applicatie. Wat verschrikkelijk mooi is tie hè.
Maarja...eerst nog wat afmaken voordat we weer verliefd worden...

Saskia Smit zei

Ohhh heeft de bovenste een naam. Vlinders in mijn buik en jeukende vingers...

Marlies Mansveld zei

Wat verschrikkelijk ben jij! LOL
Maar wat een mooie quilts heb je weer gevonden! Jammer dat het zo lang duurt om één quilt te maken. Juist het beginnen is altijd het leukste deel.
Gaat het quilten van Gertruds'coverlet goed? Dat vind ik ook een hele mooie. Die zal ook heel veel mensen weer inspireren!

Guusje, zei

Wat zijn ze allemaal prachtig. De eerste heeft mijn voorkeur. Succes met quilten.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Prachtig he? Je zou ze toch allemaal willen maken.
Groetjes
Wietske

Ageeth Dorsman zei

Wat heb je een leuke blog! En inderdaad, we hebben dezelfde smaak, want de museum-quilts, die je hier laat zien, zijn toch stuk voor stuk pareltjes van quiltkunst. Die met de sterrenblokken zou je toch gelijk gaan namaken... Heel gevaarlijk, dat internet, maar ook erg inspirerend. Je eigen werk mag er trouwens ook zijn, zo mooi!
Groetjes van Ageeth

My name is Riet zei

Wat heb je prachtige quilts gevonden . Dat is echt genieten. Ik kan ook dagen lang in mijn boeken kijken n denken dat ik die toch echt nog moet maken, hihi, maar ik moet toch echt eerst maar eens wat afmaken. Ik ben ermee bezig. :)))
Groetjes van Rietje